Bringing Spice to Your Sex Life

Sex is one of the most powerful unifying factors in any relationship. Sex creates a level of intimacy that probably no act can afford. Probably no other act affords so much release of passion, so much intense pleasure as sex does.

You should know that sex is meant to be savored and relished, every moment of it. If most relationships truly experience the powerful benefits of sex, there would be much fewer separations and infidelity.

Basically what are those ways that can truly spice up your sex life?

You should know that sex can create a heightened level of sensitivity between you and your partner. You become so attuned to your partner's every feeling, emotion and desire when your sexual understanding of each other increases.

This sensitivity in turn produces a greater degree of intimacy between you and your partner. This is so important. If you can maintain some considerable level of intimacy with your partner, so many conflicts, insecurities, doubts and uncertainties capable of pulling your relationship apart will not exist in the first place.

Added to this is the obvious: pleasure. Sex can give you pleasure in a dimension that no other activity, recreation, food or process can. Your every sexual experience is meant to be more rewarding, more fulfilling, more enthralling than the last.

Taking time to enjoy sex is one of the most protective and enjoyable things you can do for your relationship.

Granted, sex can with time turn out to be blasé, if you take out time to discover new things about it, your relationship will reach exciting new peaks.

Understanding the secrets to a passion filled relationship is one of Dick shapiro's fervent passions.

After passing a childhood characterized with instability and tension, as well as a teenage and early adult life characterized by uncertainty, Dick has gained a vast wealth of experiencing capable of transforming, nurturing and sustaining mutual relationships. He shares these powerful info in his blog.

Saturday, October 18, 2008

Teknik Menikmati Faraj Wanita

Apabila perkara utama tentang seks, rasa gairah dan berahi sudah bangkit. Cairan faraj sudah sudah cukup ada untuk batang zakar dimasukkan....

Gunakan jari sapukan cecair faraj kepada dua-dua belah bibir faraj. Ini untuk memastikan batang zakar mudah melepasi bibir faraj. Bibir faraj yang kering mudah melecet apabila gerakan masuk dan keluar zakar dilakukan. Letakkan kepala zakar dibibir faraj dan gunakan jari untuk membuka ruang antara bibir agar mudah kepala zakar masuk. Setelah itu tekan perlahan-lahan. Sewaktu menekan, pandangan mata antara pasangan janganlah dilepaskan. Lelaki perlu bertanya sama ada kemasukkan zakar ada menimbulkan kesakitan. Tekan perlahan-lahan. Ini membolehkan faraj menyesuaikan dengan ukur lilit batang zakar.

Apabila batang dirasakan sudah masuk setengah. Lelaki perlu berhenti seketika dan bertanya sama ada ada sebarang ketidak selesaan. Pada masa ini mintalah izin untuk terus tekan ke dalam penuh batang zakar. Lakukan tusukan masuk umpama perempuan itu masih dara. Setiap masa, setiap kali bersama lakukan hubungan seks umpama wanita masih dara.

Untuk tekanan batang zakar ke dasar faraj perempuan, tekanan ke pintu rahim wanita. Cium dan cumbulah bersama sepuas-puasnya dan kemudian pandanglah mata masing-masing tekan batang zakar sedalamnya. Perempuan perlulah sambut dengan angkatkan sedikit pinggul agar ia boleh sama dirasa kesedapannya. Kekalkan hubungan mata sepanjang hubungan seks sehinggalah mencapai klimak.

Mulakan dayungan apabila bersedia. Adakala, terutama wanita yang sudah lama tidak main, akan klimak dan puas akibat berahi yang lama dan rasa sedap batang masuk dalam faraj. Lelaki perlu tunggu sehingga klimak reda. Dayung perlahan-lahan pada awalnya dan lajukan dayungan mengikut naluri dan nikmat.

Pelbagai tempo tusukan masuk dan keluar batang zakar. Sebagai contoh sepuluh kali secara tempo laju dan lima kali tempo perlahan. atau tusukan masuk dan keluar zakar dalam faraj secara tempo lima kali laju dan sepuluh kali perlahan. Boleh juga keluar masuk batang zakar dalam faraj lima kali laju dan lima kali perlahan. Pelbagaikan.

Cara yang paling nikmat adalah dengan menekan ke dalam batang zakar dalam faraj secara laju dan kemudian menarik keluar batang zakar daripada ruang farah secara perlahan. Lakukan sebanyak sepuluh kali.

Nikmat yang paling nikmat adalah apabila nikmat faraj dinikmati semasa klimak atau orgasm bersama. Oleh kerana klimak wanita adalah sukar dijangka, sediakan mata ukuran yang akan dinyatakan oleh wanita yang sedap kesedapan. Mata satu adalah nilai sedap seks baru bermula dayungan. Apabila nikmat semakin bertambah, wanita perlu nyatakan nilaian bertambah ke pada dua, kemudian nikmat seks semakin bertambah nilaian semakin meningkat. Yang paling tinggi adalah sepuluh iaitu perempuan klimak atau orgasm.

Lelaki apabila nilaian mencapai lapan atau sembilan apabila wanita yang sedang menikmati nikmat batang masuk ke dalam faraj maka kawal air mani dan bersedia untuk pancutkan air mani apabila wanita klimaks. Nikmat faraj akan lebih terasa apabila orgasm bersama.

--

1 comment:

Mohd Hafiz Kamal said...

Ada kajian tak mengenai nikmat berpandangan mata ketika dayungan zakar dalam faraj?